chilla ^^

Haha, jösses vad folk kan bli arga på mig när de inte får som de vill.
Många kände sig träffade på förra inlägget, och jag har faktiskt valt
att ta bort alla kommentarerna jag fick där. 2 av dem var väldigt elaka
och var faktiskt hot. Men just i den frågan så ändrar jag mig inte.

Det hade varit väldigt oansvarigt av mig att lämna ut telefonnummer
samt detaljer om någon på internet hit och dit.

Jaja, livet är hårt!

Jag vet vem jag är och jag står stadigt på jorden. Det tar inte så hårt
på mig när folk skriver elakt. :)

Såååå, chilla vänner... ^^



Jag är en stark superkvinna vettni! :)

Kommentarer
Postat av: Siri

Såna människor är bara omogna och dryga..

2011-09-02 • 13:04:46
URL: http://differentshapes.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hot ?

2011-09-02 • 17:29:29
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Emelie - var skrev jag att det var från dig jag fick hot av? Ingenstans.

2011-09-02 • 17:32:57
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0