Att importera

Jag får mail dagligen av folk om hur jag gjorde när jag köpte Angelo,
hur jag hittade honom, om han var billig, om de har någon hemsida,
om jag kan berätta detaljer om hon som sålde Angelo till mig, och
massa mer. Hör ni inte själva hur detta låter?

Jag vill inte uppmana andra till att importera själv. Jag rekomenderar
det INTE, ifall man inte har varit i utlandet själv och provat samt pratat
med säljaren. Det kan gå jääkligt snett.

Är det den polska hästen du söker, så finns SvenInge i munka, som
har polska hästar hela tiden. Köper du där, så har du garantier.
Vilket du aldrig har när du importerar häst.

Sen att vilja att jag ska lämna ut uppgifter om säljaren, 
vem lämnar ut uppgifter om en privatperson? Inte jag iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0