Svar på fråga!

jessica  om 23. Hoppning eller dressyr?:

Tävlar du nåt i dressyr nån gång? :)


Svar: Jag gjorde lite, lite granna på ponny. För mågna herrans år sedan.
(Jösses vad jag låter gammal när jag säger så :o)

Men, jag har aldrig varit bra på att tävla dessyr. Aldrig någonsin!
Jag är jäkligt cool och blir aldrig nervös - för det mesta. Överallt, utom
på dressyrbanan. Folk som träffat mig tror mig inte, men jag blir verkligen
supernervös och ni kan ju bara tänka er hur spända ponnysarna blir då.
Pang plätt blir det av alltihop. Så jag väljer att skippa att tävla dressyr
över huvud taget. Det går aldrig bra och jag tycker inte det är en rolig sport :)
Det krävs ju en hel del erfarenhet och mycket rutin innan det börjar gå bra
på en dressyrtävling och det har jag inte tålamodet till, haha. Enda gången
jag har nerver - så är det såfort jag rider innanför staketen på en dresstrbana!

Hihi - så, så är det :D




Trimma dressyr hemma, där jag kan ha mina korta små läder är en helt
annan sak - då är det roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tävlade du inte någon gång med Bella? :) Någon typ liten träningstävling eller något.

2011-10-20 • 15:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0