Säg hej till TUKAN!
















Här är min nya stjärna. Tukan heter han och är en 4-årig valack
som kommit direkt från Polen! Han är ca 166-167cm och smäcker.
Är inriden, men inte mycket mer. Fick en liten "chock" när jag såg
passet och inser att han är efter Bonaparte! :o :D

Han har tagit hårt på resan när det gäller hullet, så nu är det fri
tillgång på hö som gäller, så tar han sig nog ganska fort igen :)
Det är ju så med bäbis-hästarna (mer eller mindra alla hästar
egentligen) att de tar mycket på dem att stå så länge på transport.
Men visst har han potencial att bli riktigt, riktigt fin? Jag bara älskar
modellen! Det här kommer bli så bra! :D

Jag är hur glad som helst!

Kommentarer
Postat av: lina :D

åh!

vilken skönhet! :D

hoppas allt kommer gå bra för er!

följer denna blogg varje jag! läsvärd och suuuper bra! :D

2011-10-15 • 12:10:22
URL: http://linalarssoooon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var inte du "emot" bruna hästar? ;)

2011-10-15 • 12:41:16
Postat av: Ingela

Han kan nog bli fin han oxå! =) Ska bli skoj o följa er!

2011-10-15 • 13:16:02
Postat av: Frida

Shitvad KUL! Jag missade ju början med Angelo så det ska bli så spännande att följa er två!

Postat av: elin

Håller med de andra, ska bli kul att följa er! all lycka till med honom :)

2011-10-15 • 16:15:33
URL: http://elinrooth.webblogg.se/
Postat av: Annie

Oj , vad söt :o Fast, ja. Han var litet tunn ;)

Riktigt fin!

2011-10-15 • 16:47:03
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sa du inte att det var en skimmel?

2011-10-15 • 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0