Gästbloggning!

Linn frågade så snällt om hon fick gästblogga och göra lite
reklam för sin blogg, och det är väl klart hon får :)


Hej , jag heter Linn Karlsson , jag har en ponny som heter Maja.
Namnet fick hon av Alex , grymt fint namn till min lilla ponny.
Jag köpte Maja av Sven-Inge där Alex red henne :)
Maja är 10 år och en kanonsnäll ponny, dock ganska het vid hoppning,
men hon är på bättringsvägen där.
Vi satsar mest på hoppningen, men Maja har en positiv inställning till allt.
Det högsta jag hoppat med Maja är 115 cm , om jag nt minns fel :)
När vi köpte Maja så hade hon inte gjort då mkt mer än att stått i hagen
och fått föl , vad vi vet .
Maja är okänd i stammen och en d-ponny .
 
Jag själv är 13 år och älskar min ponny Maja, är mycket med kompisar,
går i skolan, läxor just nu med det lägger väl sig :)
Jag har ridit i 10 år i år och satsar mest på hoppning.
Förutom min häst gör jag väl inte så mkt mer än att va med kopisar.
Aa ska väll sluta där :)

Men ni kan väll kolla bloggen?
 
www.minponnyochjag.bloggplatsen.se
 
kommentera mkt det gillas(yy'
 
Läs och följ vår utveckling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0