Fynd på Gekås!



Grå och marinblå lindor - kommer matcha fint till schabrak och sånt
jag har :):)



Där var metallic-catagoboots! :o:o Jag blev ju besviken på att färgen
försvann på mina guldboots, men när dessa gick att köpa för typ 50;.
så kunde jag inte låta bli. De är ju så jäkla snygga.



Tråkiga men väldigt nödvändiga reflexer :( (hatar att behöva sätta på
reflexer! )



Söt, varm och goo tröja! Runt 100:-

Köpte även ett tjockt vintertäcke för 399:-, grimskaft, håltång och en
mysig tröja till.. men den får ni se bild på imorgon!


Kommentarer
Postat av: Pappa

...och jag som tyckte att JAG handlade mycket på Gekås när jag var där.



Snygg tröja! Och vad gäller reflexerna... så får du väl blinga dom lite. Jag tvivlar inte på att du kan göra högsta mode även av reflexer...

2011-10-15 • 10:48:42
Postat av: My

snygg tröja jag tänke ockås köpa den haha xd , men ja köpte mest täcken o sånt, men även sånna vinterskor för 129kr haha pinsmat billigt :P

2011-10-16 • 14:20:28
Postat av: Matilda

Vilken storlek har du i dina metallic boots?

Jag köppte 2 st i stl M och L. Men vet inte om de sitter bra, har du något bra tips/bild på hur de ska sitta?

Jätte fin blogg! :)

2011-12-29 • 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0