En riktig "mellandag" idag!

Måndag idag - innebär skola och att det finns massor av samtal,
och sånt att fixa. Blah, blaaah, blaah..  ^^

Haha, många rättade mig när jag skrev att hep var den enda butiken
med märkesgrejer i skåne. Hm, var lite för snabb i fingrarna när jag
skrev det inlägget i ren ilska ^^ Jag tar tillbaka det jag sa om att
det inte skulle finnas fler sånna butiker i skåne! xD



Nu ska jag ut på en springrunda med Tilly. Sen ikväll ska Tindra ridas.
Tindra stannar nog hos mig till slutet av veckan. Sen om typ 1½ vecka
så kommer det 2-3 nya hästar och ponnys till mig :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken himla fin blogg!

Älskar verkligen färgen på din häst, så mörkt gråskimmel! :D

2011-10-03 • 21:32:27
URL: http://eveningtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0