:D

Ni anar inte hur jäkla snygg tatueringen blev. Helt awesome.
Jag är hur glad som helst. Vilken kick! Lovar att visa bild imorgon,
för nu har jag skyddande plast över som ska av imorgonbitti :)
Och om det gjorde ont? Nja. Nej.  Jag gjorde det ändå på ett av
de värsta ställena man kan göra en tatuering, men jag måste säga
att jag absolut trodde det skulle vara 100 gågner värre.
Men... nu är jag ju inte så gnällig heller :)

Haha, fick till och med rabatt för att jag inte gnällde eller verkade
ha ont en enda gång xD


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Har bara lite frågor, var tatuerade du dig?

Är det ett ställe du kan rekomendera, och vet du om de har någon hemsida eller något? :)

2011-10-04 • 20:10:46
Postat av: Linda

Tjoho, ska bli spännande att se! :D

2011-10-04 • 20:43:29
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0