Åh, arg! :@

Jag vet ju så väl om det sedan tidigare. Att jag blir förbannad varenda
jäkla gång jag åker till Rycketofta /Hep. För det första så har de aldrig
någonsin några storlekar som passar. De har bara några få, få storlekar
hemma. För det andra så har de nog världens sämsta service och bemötande.
De får det att låta som att man som kund är jättejobbig om man frågar ifall
de har ens storlek hemma. Det är ett otroligt dåligt bemötande man får.
En kund ska aldrig någonsin behöva känna sig ivägen och känna att man
är till besvär.  De försöker inte ens vara trevliga.
Att beställa saker där, är helt omöjligt. Har gjort det förut och då har det
bara varit enkla lamicellschabrak som funnits på lager hos leverantören
och trots det så tog det över ett halvår innan jag fick dessa två jäkla
schabrak? Trots att jag ringde, åkte dit och tjatade.
Trött och fruktansvärt irriterad på den affären. Synd att det är den enda
ridsportbutiken i skåne med märkesprylar bara ;/

Nä, som sagt. Påminn mig nästa gång att det inte är någon idé att åka
dit. Mig ska dem inte ha som kund iallafall.



Mest irriterad är jag på deras bemötande. Man gör inte så mot kunder.


Kommentarer
Postat av: majja

sv: Ett av mina favoritcitat :)

2011-10-01 • 14:00:39
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller helt och hållet med. Jag handlar inget mer där längre. Nu blir det bara att beställa via internet eller åka längre för att prova. Fett trött på deras usla bemötande.

2011-10-01 • 16:36:47
Postat av: Cornelia Weber

Håller med!

2011-10-01 • 17:19:56
URL: http://corneliaweber.blogg.se/
Postat av: Bella

finns ju andra affärer i skåne med massa märkesprylar, stablestore, my one och landäng t.ex. :P

2011-10-01 • 18:17:29
URL: http://isabellejeppsson.devote.se
Postat av: Elin

Dom är skitdryga, otrevliga också för den delen! Har hänt samma sak för mig flera gånger :S Jag åker hellre till Little shop of horses i Laholm, mkt bättre! :D

2011-10-01 • 18:37:45
URL: http://prekness.blogg.se/
Postat av: Anonym

åk till landäng i skurup :)

2011-10-02 • 10:28:00
Postat av: Anonym

Månsgård har faktiskt också väääldigt mycket märkessaker? HEP är ju långt ifrån den enda i skåne som har märkessaker? ^^

2011-10-03 • 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0