Svar på fråga!

Så fin han var i guldigt swarovskipannband ! Snygg häst att kolla
på verkligen. Planerar du in någon pay and jump eller så snart? :D


Ahw, TACK så mycket :') Min plan är att åka på Åstorps pay and jumper
i December. Bra träning tills tävlingarna dem har i Januari :D
Min plan är att vänta och vara lite cool fram tills December på honom.
Det är ju faktiskt inte så lång tid kvar ;D
Ska försöka se om jag kan åka iväg någonstans för att öva hoppa på
annat ställe - han är ju bara fyra år och bäbis. Å andra sidan så är han
en jääkligt cool fyraåring som inte bryr sig speciellt mycket. Otroligt
fin i psyket.

Jag längtar efter att åka iväg med honom!



Min snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0