SM i hbg!

Jäklar vilken stämning det var i HBG idag på SM för ponnysarna.
Hela läktaren var verkligen med hela tiden! Wow!
Dessutom så lärde H mig att ta bilder i ridhus idag. Jag har haft
kameran hur länge som helst och IDAG så visade hon mig hur man
skulle ställa in den. Vilken aha-upplevelse :o Hahaha, man lär sig något
nytt varje dag minsann. GRATTIS till alla medaljer, placeringar och
fantastiskt fina ritter. Vilka  otroliga ponnys det finns och vilka duktiga
ryttare!

 

Flying Dragon blev trea idag bland b-ponnysara - han är halvbror till min
förra ponny Belladonna!



Många gula snygga ponnys var där! (jag är läskigt svag för gula ponnys:) )

 

Vackra och duktiga ponnys!



Och jäklar vad de FLÖÖÖG över de stora hinderna :)



Isabella och Becki gjorde en snygg och fin insats idag!



The winner takes it all! Mäktig prisutdelning var det allt :D


Kommentarer
Postat av: hanna

den gula ponnyn du har bild på var riktigt riktigt söt :) jättefina bilder!

2011-11-13 • 22:46:58
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker också att det är jätte svårt att fota i ridhus, bilderna blir mörka och svårt att få en skärpa, de blir jätte suddiga. Vet inte vad du har för kamera men jag har en canon 450D och vet inte riktigt vad det är man ska ändra för inställningar för att kunna fota i ridhus, vad var det du fick för tips idag? :P

2011-11-14 • 10:36:02
URL: http://westerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0