Sommaren 2011!

Fasiken vad jag känner mig taggad nu. Sommaren 2011 kommer verkligen
att bli helt awesome. Jag har myycket inplanerat och allt är sånna där super-
roliga grejer.


Rida kommer jag göra i massor. Har hur mågna hästar som helst att rida
och bara det är ju helt underbart.

Jag har just nu 2 hästar till försäljning. Fleeer kommer det bli... men vilka
det är är hemligt än så länge ;)

Angelo ska ut på massa lokala tävlingar och få rutin. Vi kommer nog få en
superrolig sommar tror jag. Det ska galopptränas mycket ute så vi bygger
på styrkan!

Tilly och jag ska busa runt massor :D

KÖRKORTET ska tas denna sommar.

Jag har ju hovslagarpraktik som ska göras, hur roligt kommer inte det bli??  :D

Sen idag ringde där en som jag sökt sommarjobb hos och ville träffa mig
nästa vecka. Det här jobbet har inte alls med hästar att göra, men OM jag
nu hade fått det, så hade det varit bra pengar och rolig erfarenhet!

Sen är det ju FALSTERBOOOO som jag tänker shoppa loss i!
Åååh, jag sparar och sparar... hmm, får se till att sälja mina försäljningshästar
innan falsterbo (A) xD

Hur najs låter inte detta?

Jag är helt taggad. Denna sommaren kommer bli helt fantastisk.
Vad har ni planerat i sommar? Ska ni hitta på något roligt som ni
ser fram emot? :D



Slutet av sommaren ska ju Angelo vara startklar för 110cm...

Kommentarer
Postat av: majja

Jag får hem en ponny för försäljning/vidare utveckling, jag ska jobba, jag ska träna med Fanny så vi kan börja tävla lite smått, jag ska sola, bada och umgås med massa vänner.



Sen ska jag SJÄLVKLART till Falsterbo! :D:D:D

2011-05-30 • 22:59:47
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0