roligheter

God morgon alla!
Goooa fredag idag, det här blir en bra dag. Det känner jag allt på mig.
Har lite planer på att rida lite hästar och gå på bio ikväll. Ska se Baksmällan 2.
Ettan är ju helt awesome, så att jag hoppas tvåan är lika bra :D

Blir dessutom en rolig helg. Angelo ska jag prova hoppa kombinationer imorgon
lite mer på riktigt, vi får se hur det går. Hoppas jag har en filmkamera så jag kan
filma. Sen på söndag ska jag till  Ödåkra på pay and jump. Inte med Angelo, utan
med Dunder. Haha, typ andra gången jag hoppar Dunder på ett par år, så ni får allt
hålla tummarna. Linda skulle dit och fota, så bilder lär ni ju få se :) Roligt!

Imorgon är det dessutom kurs med Tilly igen. Lite repetition på allt vi lärt oss ungefär.

Roliga dagar att se fram emot!



(bara för att jag älskar dessa bilderna från när vi var vid graffitin <3)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh vad skoj, ska se om jag hinner knäppa ngn bild oxå :)

2011-05-27 • 18:38:33
URL: http://jennikristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0