Om man hade varit miljonär...

Tänk om man haft så mycket pengar att man bara kunnat shoppa
precis vad man ville. Åhh.. Ibland blir jag lite avundsjuk på dem som
har så gott om pengar faktiskt...

Här är några exempel på vad som GÄRNA hade fått flytta hem till mig!



Soft'up stigbyglar... Åh, vad jag bara vill kasta dem stigbyglar
jag har just nu i väggen! Jag hatar dem. Inget grepp över huvud
taget. Har svårt för att få ett ordentligt tramp i dem. Bläh.
Tror jag ska spara så ett par Soft'Up får flytta hem till mig i falsterbo
faktiskt. Ni som har dem, är de bra? (Jag tycker de VERKAR bra +
de är snygga, så därför är jag helt inne på dem just nu :p)



Denna dyonförbyglen... den är så läcker... Ja.. tränset får gärna komma
hem till mig med, för den delen.. Jag är inte sån. ^^


Sen är jag ju schabrakälskare och hade lätt kunnat hitta ett 30tal snygga
schabrak som jag velat ha...

Jag får se till att bli nya Zlatan eller något. Han tjänar ju bra!



Kommentarer
Postat av: louise

Jag har en sådan dyon förbygel jag vill bli av med.

Brun strl. full

2011-05-18 • 20:42:34
Postat av: jessica

ja blir så arg oxå när man inte har massa pengar haha! :S

2011-05-18 • 21:37:41
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har ett par soft up. Ska köpa ett par till nu, dock verkar dom lite knepiga att få tag på i alla färger nu då leverantören inte prioriterar dom :P

Men jag älskar mina, rider inte med andra om jag inte måste. Sköna, säkra, lätta att få tag i när man tappar dom och stabila. Har bara positiva saker att säga om dom. Dom kan gnissla ibland men det har inte hänt med mina. Enda negativa är att dom är dryga att hänga upp så jag lägger dom alltid över sadeln ist.

2011-05-19 • 08:36:32
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: jacqueline

Tycker dem är super, är jätte nöjd med mina soft up!

Men egentligen så är det stigläderna som gör det så bra, synd bara att man inte kan ha dem till några andra stigbyglar:)

2011-05-20 • 22:07:45
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0