Nyhet från Eskadron

"De nya AirEasy skydden låter hästens ben andas under
ridpasset tack vare de nya luftkanalerna. Det nya Click-
spännet gör det snabbt och lätt att passa in skydden så
att de sitter perfekt på alla olika hästar.
Pris: Framskydd 899:--
Pris: Bakskydd 599:--"


Så står det på Svensk Ridsports facebooksida idag och jaa, vad tycker
ni om Eskadrons nya benskydd? Själv tycker jag de verkar super att
de andas under ridpasset och tycker de är läckra att titta på.
Snygga! Hiss från min sida...

Vad tycker ni?

Hiss eller diss?






Kommentarer
Postat av: erika

Dem verkar bra, särskilt med den ventilationen. Fast utseendemässigt tycker jag att klick-spännet är ganska fult :p

2011-05-19 • 16:44:40
URL: http://majimka.blogspot.com
Postat av: Sandra

Dem verkar super med att dem "andas" men jag gillar inte klick-spännena. Jag tycker dem ser fula och de ser så plastiga ut? Men ventilationen är det hiss till! :D

2011-05-19 • 17:06:48
Postat av: carro

Dem är en hiss! :D

2011-05-19 • 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0