Från före detta VÄNNER...

Får man numera pikar, och fult snack bakom ryggen.
Folk jag har hjälpt så otroligt mycket med deras ponnyer.
Nämner inga namn...
Jag vet inte, helt plötsligt så pratar man tydligen inte med
mig mer. VÄLDIGT mycket pikar och myyycket skitsnack
bakom min rygg. Som om jag inte fattar liksom xD
Som om skitsnacket inte når mig genom folk som berättar
var du/ni säger?
Oj vad avundsjuka kan ställa till med mycket :)




Jag är dock fel människa att försöka knäcka. Det borde du väl veta
efter att ha känt mig så länge ^^


Kommentarer
Postat av: linda

2011-05-06 • 23:54:00
URL: http://mittlivmedhastarna.blogg.se/
Postat av: linda

upps gick inte så bra ^^

Kör på alla kan tycka vad dem vill och säga vad dem vill. De du tycker är rätt tycker inte en annan så tyvärr så blir de nog lätt såhär:/

2011-05-06 • 23:55:11
URL: http://mittlivmedhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0