^^

Anonyma, stå för vem ni är så blir livet så mycket enklare  ;)
Jag står bara för vad jag tycker och tänker. Jag ser inte ner
på folk som tycker annorlunda. Får dem tycka som dem vill, så
får väl jag också det?
Att ni tolkar mina inlägg som att jag försöker rätta folk om vad
är rätt och fel, det är ju bara ironiskt. För jag skriver ALLTID längst
ner att det här var liksom MINA åsikter och att jag gärna ser att
ni också kommenterar om vad NI tycker. Att det är roligt att höra
vad ni alla tycker och tänker, både om ni håller med, eller inte.
Någon skrev att det här är ju ett fritt land, man får ju tycka och
tänka som man vill. Ingår inte jag i detta landet dårå? ;)

Jäklar vad det ska behövas skinn på näsan för att få tycka något
annat än majoriteten i detta avlånga land...



Jag älskar att diskutera saker. Jag gillar när folk står för vad de tycker
och tänker. Jag vill höra flera olika filosofier.


Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

jo men du ska inte ta det som en diktatur :)

2011-05-26 • 16:16:08
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0