dusch!

Dusch stod på schemat idag. Stackars min häst tyckte vattnet var lite kallt,
annars så skötte han sig bra och stod mestadels stilla. Promenerade en bra
stund efteråt och busade lite med stretchövningar. Snacka om att kunna vrida
sig ur led bara för att få en bit morot. Fick ingen bild när han skruvade sin kropp
helt megakonstigt, haha. Ni skulle sett. Smidig häst iallafall xD

Så nu är min häst ren och fin inför pay and jumpen imorgon!





Jag använder alltid grönsåpa när jag tvättar mina hästar, superbra tycker jag!
Enkelt att skölja ur och hästarna blir både superrena och luktar gott sen (a)
Grönsåpa är mitt bästa tips till skimmlar faktiskt...




Kommentarer
Postat av: Jenni

De kör jag oxå på :D

2011-05-14 • 09:12:05
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Postat av: Malena

Jag håller med Grönsåpa funkar även på brun/vita =)

2011-05-15 • 01:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0