Dressyrtränignen igår

Ja, jösses. Min häst var duktig hela tiden. Lite hyperpigg, men gjorde
precis vad han skulle. Men seriöst denna tränaren. Det var inte många
ord han sa under den hela timmen vi red. Inte till någon utav oss.
Herregud. Och övningarna vi fick göra kändes ju helt meningslösa i och
med han inte kunde förklara ordentligt och reda ut "problemen" som uppstod
under övningen. Jag själv brukar rida min häst trött och väl arbetad i huvudet
på tjugo minuter. För honom red jag som han sa ju förståss och min häst
fick inte arbeta med skallen för fem öre och var lika hyperpigg när vi skritta
hem som när vi kom dit ^^
När jag stod och prata med honom i mitten av passet och ställde lite frågor
om vad han tyckte om vissa saker, så kunde han inte svara direkt på det.
Dessutom så stod han mest och klagade i alla pauser på att det inte var
samma ekipage varje gång på gruppträningarna???
Kändes som att han helt tappat sugen och han var helt off.
Hna kanske är jättebra annars, vad vet jag, men här på denna träningen var
han mest sur och helt omotiverad att hjälpa mig/oss!

Jag var ganska så besviken på denna träningen som jag sett fram emot så mycket.

Nu i efterhand så skrattar jag ganska mycket åt denna helt ovärda timme ^^


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Gud vad tråkigt att de va så på träningen :/

Så har han aldrig gjort när jag tränade för honom. Då förklara han hela tiden :o

2011-05-06 • 06:42:14
URL: http://louiice.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0