Btw

Har ridit på kimblewic-bettet fast så har jag tagit bort kedjan nu
de senaste dagarna och han har gått som en klocka. Asbra ju!
Ska införskaffa ett rakt bett med fasta ringar snart, så jag kan ha
ett på varje träns. För jag upplever att han inte riktigt trivs lika bra
på det tredelade.

Men när jag köper bettet, tror ni det spelar någon roll ifall det är små
"ringar" att fästa tyglarna i som det brukar vara på de med fasta ringar,
eller ska jag leta efter ett med stora D-ringar så som detta bettet har?

Förstår ni hur jag menar?



Kommentarer
Postat av: Matilda

Tror inte det spelar så jätte stor roll, men jag hade letat efter dom med lite större D-ringar dels för att det ser bättre ut ;)

2011-05-27 • 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0