Angelo todaay

Idag red jag ner och bara chillade lite med Angelo på ponnyklubben.
Vi jobbade mycket i skritt för ovanlighetens skull och stod och titta
på hoppträningen  ;) Mycket sällan jag skrittar på mina hästar, det sitter
fortfarande i ryggmärgen sedan jag jobbade hos SvenInge att börja
trava så fort som möjligt. Hästar man inte känner är det väldigt dumt
att börja skritta på, då det är där de hittar på mest oväntade bus ^^
Många olyckor som händer just i skritten för att man sitter och är inte
beredd på att de ska hitta på något dumt.



Blev igna bilder idag, tur de, för vi såg nog ut som världens slappisar! x)
Jag hade bara skor på mig och inga chaps eller stövlar och Angelo hade
sina "rida-ut"-benskydd på sig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0