Åhh, vad detta stör mig x)



Ni vet när man klipper sin häst och får med liiten bit av manen så att den
sen växer ut och ser ut som stubbman?  xD Åh, så störigt det är.
Haha, nu är det ju inte jag som klippt Angelo, han var redan klippt och har
inte behövts klippas sedan han kom i januari (!) men jag själv burkar alltid
lyckas precis likadant. Man tycker man är petnoga, men man lyckas ta en bit
av manen iallafall som det sedan blir fuuuuul stubb av ^^
Den dagen han ska tävlas på riktigt, så blir det knoppar som gäller så inte detta
fula syns haha.

Brukar ni lyckas likadant, eller är ni mer skillade än vad jag och hon som klippt
honom i polen är? :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Frisyrgelé?

2011-05-11 • 20:05:41
Postat av: Alexandra

Det blir så på Pikachu när jag har klippt av sånt som står ut från knopparna :p

2011-05-12 • 14:22:31
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0