<3

Gäsp. Jag är så förbannat trött. Har varit lite sådär off hela dagen idag.
L skrev nyss på facebook att storhästen blev såld. Då blev jag lite glad
iallafall. Fin häst dock, hade jag själv letat häst hade jag nog lätt kunnat
fastna för den damen. Kan hoppa stoooooort.

I veckan som kommer, så har jag många roliga saker att hitta på. Imorgon
är det vårruset samt så ska Angelo få nya skor. Onsdag är det dressyrträning,
den träning som inte blev av förrförra veckan. Spännande! Torsdag så blir det
om allt går enligt planerna pay and jump i Kulla. Efter den pay and jumpen ska
min häst få en veckovila där han får tänka igenom vad han har lärt sig.
Så, jag har en rolig vecka framför mig!
Blir spännande..

Sorry för ganska tråkigt pladder, men min hjärna är inte riktigt vaken ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Louice

vet du om träningen är ute eller inne? :)

2011-05-01 • 22:37:29
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: Henrietta

du måste komma och hoppa på kulla på torsdag! tollen och jag ska ju vara med :)

2011-05-02 • 09:18:05
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur stor är han & hur lång är du:D?

2011-05-02 • 13:51:42
Postat av: Sandra

Jättefin bild! :)

2011-05-02 • 19:09:58
Postat av: Therese Jensen

sv; Ja det är hemskt :(. Tycker det är skönt att vara kort, slipper man har jätte mkt bekymmer med sånt haha (a'.

Ja man ska ju rida hästen så den är lätt riden och någon liten ny ryttare ska klara av den, men vissa kan ju inte göra så ju haha :p.



Ni är så fina tillsammans ! :D

2011-05-02 • 23:48:28
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0