Tråkig min blogg är :(

Denna veckan har min blogg verkligen gått utför i och med jag
mår så dåligt. Jag bara ligger här i soffan som en grönsak och
vill knappt röra mig för att undvika mer smärta.

Men, medan jag ligger i soffan kan jag ju lika gärna försöka skriva
några vettiga inlägg. Men insprationen är ju lite borta när jag knappt
rört en häst sedan i söndags. Stackars Angelo har jättetråkigt i hagen :(
Tur att det är en ung häst under igångsättning och utbildning - så att det
inte är helt katastrof att han vilar lite just nu.
Tråkigt när jag hade planer att rida honom idag, samt titta på jörgenträningen.
Jaja, jag får väl FÖRSÖKA tänka possitivt. Imorgon ska det förhoppningsvis redas
ut varför jag mår såhär. Hoppas, hoppas de har ett bra svar!

Oj, vad jag flummar nu x)
Vad jag vill säga är väl lite att har ni något speciellt som ni vill jag ska blogga om
idag? Ge mig lite inspration, för det kan jag behöva!



Love yah

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva, vad som hänt mellan dig o dg? :O :( :(

2011-03-31 • 19:33:59
Postat av: olivia

har du tagit sprutan mot svininfluensan?

2011-04-01 • 12:44:51
URL: http://oliiviaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0