Svar på frågor! :)

Sannie  om Stoet:

När du var liten, vad ville du bli när du blir stor? :)

Svar: Minns faktiskt inte riktigt, håll uktik bland kommentarerna
ifall min mor kanske kan svara på detta x)

julia om Angelo idag:

hur masserar du? kan du inte visa en film? :D

Svar: Jovisst kan jag det! Jag är absolut ingen expert på det,
men självklart kan jag visa er. Håll utkik ikväll!

Isabelle om :):

varför ska han säljas när du hoppat 130?

Svar: För då kommer jag känna mig färdig med honom och
vilja byta till en annan häst att utbilda :) Jag är inte den som
tycker det är roligt att rida samma häst dag ut och dag in
hur länge som helst. Jag tröttnar. Jag vill utbilda nya hästar
hela tiden :)

elvira om Bloppis!:

hur stort är det gröna jackson shabraket?:D

Svar: Storlek full!

Jessica josefsson   om Dunder löshoppas :):

redigt fint han hoppar!! hur högt är de i slutet?? :)

Svar: Runt 120cm :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har några tävlingen på gång nu, vill du delta? ;) Du kan vinna iPhoneskal, bandlös BH eller armband!



http://vikzan.blogg.se/2011/february/v-i-n-n-en-bh-utan-band-lottas-ut.html



http://vikzan.blogg.se/2011/february/kenza-tyra.html



http://vikzan.blogg.se/2011/march/lista.html



Sorry om du inte gillar reklam!

2011-03-01 • 19:49:09
Postat av: mamma

När Alex var liten ville hon rita och bygga hus.

2011-03-01 • 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0