Ridit ut!

Hejsan allihop!
Angelo och jag passade på att rida ut en liten sväng idag när
det var tävlingar på klubben, samt jättefint väder(dock blåsigt :o).
Angelo har jag bara ridit ut en gång förrut, men han skötte sig jättebra
ändå och var jättesnäll. Eller ja, ibörjan såg han lite spöke överallt och
var lite på tårna - men trots att han var spänd och lite tittig, så gick han
ändå fram överallt ändå utan problem. Det tycker jag tyder på modig häst!
Så fort vi börjat trava så släppte all nerovösitet från hans sida och då gick
det jättebra ;) Passade på att galoppera lite fram och tillbaka. Han har ju
inte riktigt orken till att galoppera i de små ridhusen, så jag får se till att
stärka hans galopp ute istället på rakt spår samt i den stora, stora paddocken
Åsbo ponnyklubb har.

Härlig liten tur var det iallafall!  Jag tycker om min lilla häst :)<3



(ser ni oss? ^^)











Finaste hästen <3

Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN

snygg han är! :D

2011-03-27 • 22:11:24
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0