Visad häst och det gick super :)

Han är ju fööör goo. Världens snällaste 4åring, jeppjepp!
Gick jättebra och jag tror kunderna gillade honom. Det återstår
att se när de fått smälta allt påväg hem ju ;)
Jag själv konstaterar att det är världens snällaste och sötaste 4åriga
bäbis. Stor är han (ca 168-170) men lika snäll som stor.

Nu ska jag snart upp och rida Angelo och fixa honom inför tävlingen
imorgon. Han ska ridas igenom samt hoppas lite småhinder, duschas
och flätas man på. Han vill ju vara knoppad imorgon tror jag!
(även om den lilla nacke han har blir helt obefintlig i knoppar xD )

Jag tar med kameran och knäpper lite kort ikväll.



Sen att 4åringen är jäkligt snygg gör ju inte saken sämre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0