Vad har jag annars hittat på idag?

Tjaa, jag har hunnit rida sisådär hur många som helst känns det som.
4-åriga dressyrhästen (som det kommer ut en film på sen :)), Fuxen,
den polska, bella,  skmponnyn, stoet, lillen och så har jag visat ponnyfuxen.
8 hästar + min egen senare på kvällen. Känns gott i benen. Ponnyn jag visade
hade jag ridit en gång innan bara, men det gick kanonbra. Visst blev den fin
när jag fixade till den med vita lindor, vitt schabrak och oljade hovar? :)







Mycket go och trevlig ponny.
D-ponny 11 år.



Fint stall huh?



Söööta sööööta polska hästen jag nyss sålt :)



I väntan på kunderna :)



Skimmel d-ponnyn, 6 år med hur mycket hoppkapacitet som helst...



Och så goa Bella förståss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0