Ullaredfynd idag!



Två bett till som det ska varieras med :) Typ 50 kr stycket



Gummiboots svarta, 39kr!



Sporremmar, behövs alltid! Till ALLT. 15kr!



Nummerlapp, mina gamla är så slitna. 10kr!





Två skärp att ha till ridbyxorna! Ett brunt och ett svart. Har velat
ha skärp länge, för det höjer verkligen upp hela intrycket. 50kr stycket :)



Två grimmor, storlek full. På tiden han får byta, han har ju fortfarande sin
grå polackgrimma som han kom i ;) 50kr stycket!





Fiint, klarblått strasspannband - för 79 kr!!! :o:o



Turkos piké, precis likadan färg som mitt eskadronschabrak! 50kr :)
Kul att ha lite mer att matcha till det fina schabraket :)



Vad säger ni? Visst har jag gjort lite fynd?
De bästa fynden var de tre täckena jag köpte. Men de får ni se imorgon
när Angelo ska prova dem. Inte så enkelt att fota dem snyggt om de inte
sitter på en häst ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fina och bra grejer! :) Nu blev faktiskt jag sugen på att åka till Ullared och shoppa, har dock ingen egen häst att köpa saker till... haha ;D

2011-06-09 • 21:29:14
Postat av: Ingela

Åh nu blev jag oxå sugen på att åka dit ju! =)

2011-06-09 • 21:59:08
Postat av: Evelina

jag köpte oxå det blå pannbandet när jag var där och det är såååå snyggt på :D

2011-06-10 • 09:52:56
Postat av: jessica

fina saker :) sån grimma har ja me.. den med rosa kant :D

2011-06-10 • 10:47:38
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Åh va mycket snyggt och galet billigt! Blir himla sugen på att åka dit igen!

2011-06-10 • 16:05:24
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0