Ganska intressant...

Bara IDAG har det kommit in 17 nya SIDOR med annonser på hastnet.se.
Helt sjukt mycket, eller hur? Och dygnet är inte slut än.

Jag är en riktig nörd som alltid kikar igenom ALLA nya sidor med annonser ^^
Tycker det är jätteroligt att titta, beundra alla fina hästar, skratta åt knasiga annonser,
förundras över hutlösa priser som gör att folk inte får sålt sina hästar osv osv.



Random bild på fina stoet. Mums vilken läckerbit hon är. Kan säga att hon
har musklat på sig ännu mer nu :) Jag ser ju henne varje dag i stallet!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag är precis likandan! Jag kan typ inte sluta bläddra vidare förrens jag kommer till en annonsen jag såg senast jag var inne, hahah störigt!

Men kul också! :)

2011-06-02 • 22:51:32
URL: http://lmochhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0