Full rulle som alltid!

Jag älskar verkligen när det är sånhär full rulle hela tiden.
Då mår jag verkligen som bäst. Har iallafall hunnit rida fem hästar
idag och tja, de flesta har väl gått helt okej :)

Visade "min" polska försäljningshäst för kunder idag och de är helt
överförtjusta. Roligt!! Han var en prins som vanligt och riktigt duktig.
Tösen som prova red hur fint som helst.
Kommer nya kunder på honom och skäcken jag har till försäljning imorgon!
Ni får hålla en tumme att de blir sålda :)



Fast, vem hade inte blivit förtjust i en så underbar individ som denna polska är? :)
Jag tycker mer och mer om honom, för det är minsann inte ofta man möter  fem-
åriga hästar som är så fint ridna, supersnälla OCH hoppar trevligt! Allt bra i en enda
häst är inte helt lätt att hitta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0