Dagens hittills!

Tjohoo, wow vad dagen bara har försvunnit och jag har minsann hunnit
med en hel del. Var på ÅPKs ponnytävlingar och tittade en stund i morse.
Åh, vad ponnysarna är gulliga. Jag vill ha en ponny igen! ^^
B-ponnysarna är hur söta som helst. Såg bara första klassen LD+5cm innan
jag var tvungen att åka och visa "min" polska :)
Men, får hälsa grattis till alla vinster, placeringar och fina rundor ni gjorde idag.

Knäppte en ganska go bild på vinnaren i kat D, LD+5cm. GLAD ponny :D



Åkte och visade den polska hästen, och jaa... det gick verkligen super.
Tänk om man kunnat dela dessa fanatastiska hästar i två eller något.
Det blir så jobbigt när det är två stycken som vill ha hästen.
Men, först till kvarn är det ju. Han blev såld idag och jag önskar ryttaren
lycka till med denna supertrevliga häst!

Red ett par hästar till efter jag visat den polska och dem gick super!

Just nu så ska vi snart grilla här hemma. GOTT. Har ju klarat av mågna
punkter jag skulle göra idag ju redan! Tre hästar kvar att rida "bara".
En som ska visas ikväll (Cob-stoet, ni får hålla tummarna att det går bra :))
och så Dunder samt Angelo.

Jag hoppas på lite nya bilder på Dunder och kanske Angelo  också.

UNDERBAR AWESOME DAG!



Kommentarer
Postat av: ANNA NORDBECK

kommer du lägga in bilderna sen tävlingen någon stans? :)

2011-06-02 • 16:46:04
URL: http://eliani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0