Bra start på dagen!

Har nyss varit i stallet och släppt ut Angelo och Felina. Hääärligt väder
det blir idag igen :D Sommaren är helt fantastisk. Sen gör det mig på
väldigt gott humör att vakna idag och INTE ha ont i magen.
Hur awesome är inte det? xD Det är behövs inte så mycket för att få
mig på gott humör haha!

Idag ska jag ägna förmiddagen och ett par timmar framåt till att spurta
på i körkortsteorin. Har bytt trafikskola då jag vantrivdes med den andra.
Bytet gav mig helt klart en ny kick! För hela kvällen igår satt jag och pluggade :o

Sen är det ridning som står på schemat.  Massa ridning och trimmning på hästar
som jag har kunder på senare i veckan :)

Angelo hade jag helst av allt velat rida ut på idag, men som det ser ut nu så
har jag ingen att rida ut med. Då fegar jag. Jag har stor respekt för att rida
ut ensam, tänk så skulle det hända något. Ush, vill inte ens tänka tanken.
Vrider sig i magen på mig varenda gång jag ser småtöserna rida ut alldeles
själva på sina ponnysar här omkring i gråmanstorp. Hjälp liksom.
Olyckor kan hända alla, hur lugna och snälla hästarna än är!

Nog tjatat om det, vad ska ni hitta på idag i det fina vädret? :D



Bild på goa Polski/Cyna :) Läcker ponny eller hur?


Kommentarer
Postat av: Lotta

haha jag rider jätte ofta ut själv och har gjort sen jag var liten. Visst det har hänt en del saker ibland men jag har alltid mobilen med mig och så. När jag fick min d-ponny när jag var 11 fick min pappa följa med i ett halv år då han var lite speciell men bortsett från de så litar jag på de hästarna jag rider. Oftast.

2011-06-29 • 09:16:31
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Linda

Vad är det för hästar du rider? Har du det som jobb, eller vad man ska säga? :)

2011-06-29 • 10:32:40
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: emelie

världens finaste polski<3

2011-06-29 • 16:16:39
URL: http://emeliehoppman.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Kul! Är det på ett och samma ställe då, eller flera olika? :)

2011-06-29 • 17:49:07
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: julia

jag rider ut själv 5 av 7 dagar i veckan, de andra på bana/vila. jag älskar att rida ut själv, det är ju underbart! bara jag och hästen <3 men jag har alltid med mig mobilen!

2011-06-29 • 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0