Frågor till ER!

Har det blivit för mycket filmer i bloggen på senaste? Eller ni gillar det?

Vad är mer roligt att läsa om?

Gillar ni när jag skriver om gamla minnen/roliga saker som hänt bland
hästar jag jobbat med? Eller ni vill jag ska fokusera mer på nya saker
hela tiden?

Vad är trist att läsa om?

Hur gammal är du?

Gillar ni bildbomber, eller ska jag hellre välja ut ex en eller två bilder?

Är det tråkigt eller spännande att läsa om försäljningshästar? Ska
jag skriva mer eller mindre om dem?




Ni behöver inte svara på allt om ni inte vill, men någon synpunkt hade varit
roligt :) Love yah!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Fortsätt med alla filmer och bilder, är alltid kul att se :) Är även kul att läsa/se filmer/bilder på försäljningshästar :)

2011-07-26 • 19:24:05
URL: http://kattmedpistol.blogg.se/
Postat av: Lotta

Filmer är alltid kul, man behöver ju inte titta på dom ;) Tycker din uppdatering är rolig, minnen är alltid spännande att läsa om

2011-07-26 • 19:27:53
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: majja

Jag älskar din blogg och jag älskar helt ärligt allt du skriver, min absoluta favoritblogg och den jag följt längst och mest noggrant med! :D

2011-07-26 • 19:32:57
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: Louice Råå

1. filmer e alltid kul å titta på :D

2. du har så bra variation på dina inlägg, därför det är kul å läsa...så har inga direkta synpunkter på denna frågan :P

3. kul när du berättar om saker innan, variation är roligt :)

4. hmm, kan faktiskt inte komma på nått, det ända träkiga e när där inte e ny uppdatering sen sist man va inne haha

5.21 snart :P

6.Bildbomer är bra :D hellre de än bara 1-2st.

7.alltid roligt med försäljnings hästar. För att se vad det finns för olika hästar där ute. En dag letar man kanske ny och då är de perferk å titta in här och fråga dig om råd ;)

2011-07-26 • 21:17:43
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tycker du kan köra lite mer sån typ utrustning som du vill ha/köpt:) eller hiss/diss. Eller bara ngt du tycker verkar coolt med ngn ny pryl som finns på hästmarknaden:) ja du förstår nog vad jag menar:P

2011-07-26 • 21:20:10
Postat av: hanna

Det är alltid roligt med filmer!

Jag tycker att det är kul med gamla minnen, bildbomber och faktaom försäljningshästarna :)



Det enda tråkiga är när det går lång tid mellan uppdateringen, eller om det inte är nya bilder på ett tag ( så man får se samma bilder 3-4 gånger.

och jag är 15 :)

2011-07-26 • 23:24:44
URL: http://ofeliavi.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag tycker du ska fortsätta som du göra, många bilder, många filmer, de är alltid lika roligt att se :D och blandat med minnen&nya saker som händer :D Tycker din blogg är intressant och rolig att läsa, just eftersom du inte bara skriver om en sak, utan om försäljning, din egna häst osv :D keep up the good work!

du kanske ska ha lite mer hiss/diss, alltid roligt att läsa om och jag är 18 år. men annars, bra jobb!

2011-07-26 • 23:41:44
Postat av: Alexandra

Jag tycker bloggen är bra som den är, du gör ett bra jobb :D

2011-07-29 • 16:18:51
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0