Film från träningen!



Min mamma filmade stundtals igår från träningeen. Allt är med på filmen jag
lagt ut på youtube, och jag har ljudet kvar så ni kan höra när stina skriker på
mig haha :) Synd mama inte filmade mer när vi travade på volten och Angelo
jobbade på så jäkla bra. "Ambitiös häst, jobbar på så han spyr med bakbenen
och kroppen" som stina sa. Aja, det är superroligt att ha film från första träningen,
för sedan blir det ju "fortsättning följer.."  och förhoppningsvis så får ni se
lite framsteg för varje gång :)

Jag har ju sisådär hundra olater när jag rider i och med jag jobbar med att sälja
häst. Nu jäklar ska jag se till att få rätt på mina olater :)

Någon undrade hur stina var att träna för, och ja. Hon är rak, säger precis vad hon
tycker brutalt ärligt. "Nu är händerna KATASTROOOOF IGEN ALEX!!" Däremot så
är stina den enda(?) tränaren som kan få mig att rida ordentligt och få mig att
inspireras. Jag får ut otroligt mycket av den timmen stina hjälper mig.
Jag får inspration och går hem med ett leende på läpparna. Vill bara mer och mer! :D

Med andra ord, perfekt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0