Falsterbo horse show!

Tja, hur ska jag smmanfatta dagen?

Varmt, brända axlar och fötter, superfina hästar och fantastisk
dag i falsterbo.

Har läst på många bloggar att folk tycker utbudet var dåligt därnere
i år, men det är absolut ingenting jag märkte av. Jag tyckte det var
precis som vanligt superbra. Fick med mig ett equipeschabrak, en
passande eskadronhuva samt de nya ventilerade eskadronskydden
med mig hem. Underbart :D Allt i brunt.

Bilder kommer på det imorgon, för det har hunnit bli mörkt och det blir
inga bra bilder nu ändå :)

Har idag lyckats få se min gamla ponny Poetic Poetry som bokstavligen
dansade fram. Wow vad fin han blivit!

Tittade stundtals på fem och sexåringarna också. Vilka fina hästar det finns!
Många såg trötta ut i kroppen, men de kämpade så väl iallafall.



Vackra Pelle :D <3



Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin häst!! :)

2011-07-05 • 23:55:46
URL: http://Http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0