Suck.

Vad fasiken är det med anonymt folk. Jag blir så trött.
Vad är problemet med att stå för vad man säger?
Det är så förbannat jävla fegt att kläcka ur sig massa
trams utan att ens stå för det?

Äh. Jag bryr mig inte. Har ingen anledning att bry mig.
Var inne och besiktigade Angelo i onsadags och där var
inga fel på honom. Hästen är INTE halt. Däremot så
när vi röntgade honom så hade han en liten lös benbit
i ena bakbenet. Men det påverkar fortf inte vetintyget.
Hästen gick igenom. Däremot ställer jag mig frågan
ifall jag ska ta smällen nu och ta bort det på en gång
så att han sen är 100% fri. Det är ju trots allt så att var
och varannan häst har lös benbit - det är jättevanligt.

Men det ändrar fortf inte intyget, han gick ignom den
vanliga besiktningen. Så jag förstår inte problemet hos
denna anonyma? När har jag ljugit? Fattar inte.
Tycker du anonyma att jag ljugit för att jag ännu inte
hunnit skriva om detta på bloggen? Kan ju säga att
jag inte hunnit. Jag har ett ganska så späckat schema.


Gahh. Nä. Var inte irriterad innan, men ju mer jag tänker
på detta desto mer irriterad blir jag.

Sammanfattat, så gick Angelo igenom besiktningen UA ,
men när vi röntgade så visade det sig en liten lös benbit.
Dock är det ingenting han har ont av idag och de tyckte
jag kunde bestämma själv ifall jag ville göra ngt åt det
nu eller ta det sen IFALL han skulle få ont av det senare.
Vi får se. Jag har ännu inte funderat klart. Men det lutar
åt att jag tar smällen nu.



Min fina häst :D <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Underbara alec. Är du förvånad?

Du vet ju hur folk är. Lägg inte ner någon energi för det är precis det de vill hahah. dryga människor. Släpp det!! Grattis till din nya lilla häst. Verkligen kul för dig:D

2011-01-20 • 21:45:58
URL: http://codenversteffi.blogspot.com
Postat av: LiNAHAGMAN*

haha, alltså.. vilket roligt liv den människan måste ha som hittar på egna vet.intyg och "snubblar" över dom. hahah!

Bry dig inte, din häst är grymt fin! Skimmel och allt :D

2011-01-20 • 21:57:47
URL: http://linahagman.blogg.se/
Postat av: Ingela

Låt inte sånt människor sno energi från dig! =/

2011-01-20 • 22:10:09
Postat av: Jessie

Gött Alex, låt inte såna människor göra dig butter =D

2011-01-20 • 22:12:22
URL: http://jessicaapalm.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja det är otroligt fegt att komma och påstå en massa saker när man inte ens kan skriva ut sitt namn, det bevisar bara en sak: att man inte vågar stå för vad man säger/skriver.

2011-01-20 • 23:21:02
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: hästblogg

Håller med alla andra, du verkar veta vad du håller på med så ta inget skit från någon anonym :)

2011-01-22 • 01:12:28
URL: http://equuspuppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0