Imorgon

Imorgon (idag då kl redan passerat midnatt) så hoppas jag på
att få massor utav blogginspration när jag är på hfrk och andas
hästdoft :) Så håll er väl uppdaterade på min blogg imorgon,
för jag kan lova er enmassa update!
Nu ska jag gå och lägga mig. Är inte trött än, men borde sova
eftersom jag ska upp i tid imorgon som vanligt och ge Tilly
sin frukost och ut och kissa med henne :)
Tilly mår för övrigt finemang och lever livet.

Nää, god natt på er :D
Lycka till alla som ska tävla i helgen!

Jag går och lägger mig nu. Fortsätt kommentera föregående inlägg
med massor av bloggtips :D:D<3 LOVE YAH!


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: haha du har helt rätt, det är hennes gamla ;)

2011-01-07 • 17:19:56
URL: http://pyyyrtel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0