Fina hästen :)

Hej alla!
Har precis kommit hem från stallet. Haha, varit där läänge
idag ju, massa pyssel på hästen. Han är lite ouppfostrad
och gå-påig i hanteringen just nu, men det kommer han
snabbt lära sig av med. Han blir bättre och bättre hela tiden.
Han är en väldigt glad och nyfiken häst. Vänder huvudet hela
tiden mot mig exempelvis när jag lägger på/tar av täcke osv :)
Väldigt go :D
Gick med honom till ridhuset idag och övade lite från marken.
Just sånt grundläggande hyffs helt enkelt. Gå brevid mig,
vara uppmärksam på MIG, stanna när jag stannar, backa,
flytta sig i sidan och så. Han är lättlärd och förstod mer
och mer hela tiden. Han vill ju så gärna vara till lags!  :D
Söta hästen <3



Glad liten prick i stallet :)





Haha jag ser ut som en tjokkisalex AB  xD
Men hästen är ganska gullig :)


Imorgon ska det ridas. För imorn hämtar vi sadlen i Ängelholm.
Vi får väl hoppas att han är snäll? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0