:(

Åh, ni förstår inte hur ledsen jag är. Tycker inte om att sitta
vid andras datorer. Känns så fel. Älskar min dator. HOPPAS
det löser sig snarast. Jag behöver ju min dator till att blogga ju:o
Samt hålla koll på alla andra bloggare? ;)
Jäkla mög. Mög är mitt mest använda ord för tillfället.

Angelo gick föressten jättebra idag. Blev inga bilder eller så för
att jag vågar inte sätta i minneskortet i kameran o sen i nästa
dator i o med det satt i min egna när de fick viruset. Vill ju inte
föra viruset vidare.

Men men. fan vad jag tappa lusten nu -.- Får se om jag kanske
kan få låna min brors dator imorn. Den är ju iallafall likadan  som
min.



Jag och Morning Days :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Masonna är det va? =) Hon står hos oss just nu! =P

2011-01-27 • 07:49:36
Postat av: Siri

vilken fin häst!

2011-01-27 • 09:47:39
URL: http://sirran.webblogg.se/
Postat av: Emelina

Fin ponny! Fast en klippning kanske inte skulle sitta fel, väldigt långhårig ;)

2011-01-28 • 15:10:16
URL: http://emelinabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0