:):)

Några svar på frågor som ställdes i förra inlägget:

Angelo är en häst som direkt kommer från Polen.
Jag har inte köpt honom av Sven Inge, utan jag har
fått fixa allt själv, vilket har varit lite meck såklart,
men väldigt spännande. Direkt när han kom av
båten till sverige så lastades han om i vår transport.
Han har inte gjort något speciellt innan egentligen.
Han är riden och så, men inte mycket mer, så jag får
utbilda honom själv. De säger att han är väldigt snäll.
Han är ett halvblod född 2006 :)
Han hoppar jättetrevligt (han är lite löshoppad) och har
en superfin stam. Han är efter Lotos som är efter Levantos II.
Många fina hingstar i stammen, kan inte alla i huvudet just nu ;)
Har inga speciella planer för honom just nu. Har ju inte ridit honom
än, så jag vet inte riktigt HUR mkt han kan än. Men vi får väl
se. Jag hoppas på att få en trevlig häst att väla ltie hoppning
på så småningom.



Han är väldigt go. Lite valpig i hanteringen just nu, men det lär han
sig snabbt i mitt sällskap hur man gör ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Han ser superfin ut o du kommer få honom kanonbra! =)

2011-01-16 • 22:54:25
Postat av: Anonym

har ni köpt han eller är den lånehäst?, så du ha inte sett han i verkligheten innan du fick, köpte han?

2011-01-17 • 07:33:15
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Jag har köpt honom! Nej, hade inte sett honom i verkligheten innan ;)

2011-01-17 • 10:22:10
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det skulle vara kul om du skrev ett inlägg om hur man köper en häst från ett annat land, alltså hur det gick till. Nyfiken! :)

2011-01-17 • 10:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0