Dunder

Nu ska jag berätta för er. Jag var iväg och red Dunder i
ridhuset idag, och vet ni vad hästen gjorde? Jo för det
första var han lite överladdad och busig som vanligt.
Men rätt som det var så la han världens bocksprång som
gjorde att jag satt i taket ungefär. Shit vad oförberedd
jag var.Inte sjysst dunder, inte sjysst xD Aja, jag trillade
inte av, men det var nära. Efter det gick han som en klocka
hela passet. Han var superlätt att flytta i sidorna, jobbade
på jättebra och han var jätterolig att rida. Dunder är
verkligen en härlig häst att rida, riktigt rolig!

Knäpp, men väldigt personlig häst :D <3



För att svara på vanliga frågor. Dunder är DGs häst. DG är min kille.
Och jaa, DG rider :p xD  Får jättemågna frågor om just detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0