Aj min mage :o

Hejsan
Har nyss klämt i mig huur mycket kycklig som helst,
så har helt  ont i magen nu x)
Hur är det med er idag?
Jag ska om typ en och en halv timme till körskolan.
Hm, får se om det går bättre denna gången, så jag inte
blir lika förbannad, haha.
Ska även hinna posta lite bloppissaker som jag sålt, samt
hämta ut grejerna jag beställde på hööks för några dagar
sedan. Snabb leverans tycker jag! (Beställde i söndags)

Ikväll blir det ridning på Angelo och då ska det nya tänset
med nya nosgrimman provas. Vi får väl se hur det går :)
Blir säkert bra. Han kommer säkert vara helt full i bus
i och med han har stått i två dagar nu för att tiden inte
riktigt funnits. Men det blir väl bara roligt. Han är snäll iallafall...
även om där är hypermycket energi.

Tar med mig kameran till stallet så jag kan fota nya tränset
samt så ber jag mamma fota när jag rider :) Vad sägs om det?



Bilden har egentligen inte med texten att göra, men det är detta grå som
är det enda som finns kvar nu. De andra två är sålda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0