Svar på en fråga! :)

Ahw, fick en jättesöt fråga av en bloggläsare :)

Hej! Jag har kollat din blogg jätte länge men nu
fattar jag inte längre någonting.. Vilka är hästarna
du rider? Är det på ett försäljningsstall? Vad är detkpm  
du jobbar med? Vems hästar är det du rider? Eftersom
du knappt vet vad dem heter osv så hänger jag inte
med längre?.. :o tacksam för svar!

Jo, det är såhär :D

Hästarna som tas upp i bloggen är ju såklart min egna, Angelo,
som just nu är under igångsättning, men fortfarande bara skrittas,
så därför skrivs det inte så mycket om honom just nu, eftersom
det blir ganska tråkig uppdatering.

Den bruna hästen som jag kallar Stoet är en försäljningshäst jag
har hemma just nu. Hon ska jag leta upp rätt hem till så snart som
möjligt. Stoet har jag fått reda på vad hon heter, men pja, känns
dumt att skriva ut det inför så många läsare, så hon får heta
stoet i bloggen :)
 
De andra hästarna jag skriver om är försäljningshästar jag rider
åt en kompis som jobb. Jag rider allt ifrån 4-10 av hennes hästar
om dagen just nu och dem vet jag självklart inte namnet på.
När så många hästar passerar, så lägger jag aldrig något namn
på minnet - utan det enda jag vet om dem är typ hur gamla
dem är och vilket land dem kommer ifrån.




Blev det ett bra svar? :) Något mer du vill veta? Bara fråga
om det är något som är oklart så ska jag svara så gott jag kan! :D


Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN

sv: ja man blir sjukt sugen när man ser folk som lägger ut bilder från mässan på alla fina saker! :(

2011-02-24 • 21:37:22
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0