Söndags

Ja, igår så stod jag på anläggningen från ÅTTA (!) på
morgonen till halv sex på kvällen. Jag stod först som veterinär-
sekreterare och därefter stod jag i kiosken och sålde tusen våfflor.
Det var riktigt intressant att vara veterinärsekreterare. Stod ju och
snacka med veterinären hela tiden samt pratade mycket med över-
domaren och lärde mig massor. Visste ni att man inte får ha för mkt
nosludd på tränset enligt TR? Aja. Därefter så stod jag i kiosken och
jösses vilken full rulle där var. Toast, våfflor och smågodis gick åt i
MÄNGDER. Fast inte så konstigt, för ÅPKs våfflor är faktiskt helt
supergoda. Jag får jämt ont i magen av våfflor, men det kvittar.
Jag bara måste ha våfflor när det är tävlingar på åpk!

Lång dag blev det och jag orkade inte blogga igår eftersom jag och
DG direkt for ut på Ikea och CityGross och storshoppa!
När vi kom hem gjorde vi tacos och därefter blev det solsidan och sen..
så sov vi ganska gott båda två ^^



Bild från tävlingen

Kommentarer
Postat av: jacqueline

Men det med ludd gäller inte häst väl?

eller, man får väl ha ett tjockt? :)

2011-02-21 • 18:54:33
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0