Rullar på!

Känns ganska bra nu. Allt flyter på riktigt bra för en gångs skull :p
Angelo närmar sig igångsättning, stoet är rolig och snäll, jag har ponnyer
att rida, jag och DG har det hur mysigt som helst. Jag har dessutom en 
alldeles underbar valp. Kan man ha det bättre?
Solen skiner och jag är glad. Jag har det bra. Jag har mål uppsatta.
Planer och en fullspäckad kalender alltid med både guld och silver samt
många glada smilysar i!

Jag njuter av denna tiden. Just nu fungerar det!

Happy aleX :)

Jag har så mycket att se fram emot!

-Massor av mål som ska avklaras, så som hovsagareutbildning, unghästutbildning osv. 

-Angelo och jag ska ha skitkul ihop!

-SOMMAREN <3

-Spännande hästar och ponnyer hela tiden

-Alla underbara stunder med DG!


 



Jag och DG, balen förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0