Resultat!

Efter två riktigt långa dagar så sitter jag ÄNTLIGEN vid en dator
igen. Jag tävlade ju som sagt igår och det gick bra faktiskt.
Med ponny1 så fick jag ett pet och med ponny2 blev det tre pet.
Men det har sina förklaringar och båda två gick verkligen jättebra!
Mer utförligt inlägg om hur det gick kommer så fort jag har tid.
Är helt superstressad hela tiden, måste tagga ner stressen lite
känner jag.

Aja, har fått riktigt mycket inspration i helgen som ska skrivas
ner och hamna i bloggen ju :)

ROLIGT!

Jag älskar verkligen ponnytävlingar.

Någon som fotade när jag red? Tyvärr lyckades inte min mamma
fota eller filma :/


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag lyckades inte pga att du glömt sätta i minneskort i kameran.

2011-02-20 • 23:14:19
Postat av: ANNA NORDBECK

det såg riktigt bra ut, du rider så fint! :)

du tog ditt ländtäcke som jag la i slussen?

2011-02-21 • 00:24:15
URL: http://eliani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0