Hmm

Skulle efter vi ridit klippa stoet. Gick ju lagom bra.
Eller ja, stoet var jättesnäll, stod som ett ljus.  Dock
så var skären så slitna så det tog ju inte -.- Och alla
andra skär jag har ligger hemma. Faan liksom.
Inte kul xD Så nu ser hon ganska rolig ut, jag gav liksom
upp efter att ha kämpat en bra bit på ena sidan.

Får klippa resten imorgon när jag har plockat några
andra skär jag har hemma.

Liksom, kolla här hur hon ser ut nu stackarn :o xD


Ena sidan :



Andra sidan xD :



Ahw, stackarn. Ser förjävlig ut. Imorgon ska hon helklippas, inklusive
ben och halva huvudet :)

Hihi,men har ni sett att jag klippt manen och tagit lite på pannluggen också?
Ser lite bättre ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0