Hiss och Diss

Dagens stora diss går till årets ponnyakuten. Absolut inte till
deltagarna då jag tycker det verkar vara roliga killar och tjejer
som är med och jösses vilka läckra ponnys som är med :o
Men stor diss till att 90% av programtiden går till att visa gräs,
kameler, hästar i hagen osv osv. Så jäkla tråkigt. Jag vill ju se
deltagarna rida och försöka lösa problemen!

Sen är den där blonda programledaren riktigt jobbig att lyssna på
och helt världelös på att ställa intressanta frågor och så.
Förra årets var bra mycket bättre.

Däremot hissar jag att alla deltagarna verkligen har riktigt fina ponnys
och speciellt den där bruna ponnyn med bläs, som är lite lik Fiffi
tycker jag verkligen är riktigt fin. Att han som äger ponnyn alltid
håller den i så fint skick och välpolerad gör mig lite imponerad :)


Kommentarer
Postat av: Megan Fagan (@facebook)

håller med dig om typ allt!

så himla jobbigt att dom visar gräs och deltagarna i typ minuter! asså menar inget illa mot deltagarna, men jag vill ju se när dom rider och tränar osv, inte gräs och kameler XD fast samtidigt så hissar jag programmet eftersom det är väldigt lärorikt :)



Victor är väldigt lik Tobbe tycker jag, ordning och reda!

2011-04-05 • 19:40:54
URL: http://gingie.blogg.se/
Postat av: Jack

jag skulle vilja dissa att dem tagit med för fina ponnys ! vore ju mycket roligare om dem hade "normala" ponnys.

2011-09-28 • 15:24:18
URL: http://redemtion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0