godmorgon!

Hur är det med er idag? Redan torsdag idag... Angelos sista dag
på medicinen, det går framåt! Lovely!
Var är det tävlingar denna helgen? Någon som vet som kanske ska
tävla? Jag är mest sugen på att åka och titta lite...
Vad jag ska hitta på idag är inte riktigt hundra planerat än. Känns lite
konstigt , jag gillar inte riktigt när inte allt är planerat in i minsta detalj
redan på morgonen. Jag är ett riktigt planerarfreak. Haha!
Måste nästan ta en bild på min kalender, den är verkligen helt över-
plottrig med saker som ska göras om dagarna ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vet inte var du bor men Billdal har clear round på söndag. Ska dit ! :)

2011-02-10 • 17:42:09
Postat av: linnea

Kan inte du lägga upp bilder på gamla ponnyer och hästar du ridit som varit under försäljning? Och om det är några speciella som du fastnat för? :)

2011-02-11 • 11:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0